poniedziałek, 25 lutego 2013

CANDY!!!

Moje pierwsze Candy :)
Do wygrania ten oto aniołek.





Zasady:

- pozostawić komentarz wyrażając tym chęć uczestniczenia w zabawie 
- wkleić Candy banerek na swojego bloga
- miło mi będzie, jeśli dołączycie do obserwatorów, ale to nie jest wymagane. 

Zapisy do 16 marca, a losowanie odbędzie się 17 marca. 
Ten konkurs jest tylko dla blogowiczów. Na mojej facebookowej stronie też ogłosiłam konkursik, ale tam do wygrania jest inny aniołek, aczkolwiek podobny do tego. Jeśli ktoś jest na Facebooku, może wziąć udział również w tamtym konkursie, do czego zachęcam Facebook: Moje Ręczne Hokus Pokus.

Życzę powodzenia :)


8 komentarzy:

  1. Ustawiam się po tego pięknego aniołka:))pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością się dopisuję po ślicznego aniołka :)
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wezmę udział w zabawie. Aniołek jest cudny, kolorki mi bardzo pasują:)
    Przy okazji zapraszam do mnie na słodkości;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wielką przyjemnością i nadzieją ustawiam się w kolejce.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniołek jest śliczny :).

    Chętnie go przygarnę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności, chętnie się zgłaszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. aniołek przepiękny! a o mało co bym go przegapiła :) ale nieeeee, więc staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń