piątek, 5 kwietnia 2013

Wygrana u Femy :)

Jakiś czas temu wygrałam mini konkurs dla obserwatorów  na blogu hand made by fema. Nagroda była niespodzianką, tak więc z niecierpliwością czekałam na przesyłkę. I w końcu doczekałam się takich oto wspaniałości.




Prezenty bardzo mi się podobają. Fema ma bardzo ciekawy blog, więc zachęcam wszystkich, którzy go nie znają jeszcze, o zaglądnięcie tam.
Pochwalę się jeszcze iż czekam na kolejnego aniołka, którego wygrałam w rocznicowym candy na blogu Alutkowe Hand Made. To już będzie trzeci :). Ależ ja mam szczęście. Widać anioły mnie lubią. Jak ten trzeci doleci, to na pewno się pochwalę.
Miłego wieczorku życzę :)
Pozdrawiam wszystkich zaglądających tu, a w szczególności moich nowych obserwatorów. Cieszę się, że do mnie dołączyliście.

4 komentarze:

  1. Piękne prezenty :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko, cieszę się, że anioły Cię lubią ;) i jeszcze raz gratuluję wygranej oraz zapraszam do kolejnych zabaw na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prezenty. Gratulyję!!!

    OdpowiedzUsuń