poniedziałek, 24 czerwca 2013

Krzesełka.

Na początek pochwalę się :)


Ogromnie się cieszę i dziękuję za to wyróżnienie. I choć nie głosy decydowały o wygranej, bardzo dziękuję wszystkim głosującym na moją pracę :)
A teraz przechodzę do krzesełek. Otóż, takie dwa krzesełka, otrzymałam od sąsiada dla moich córeczek. Na pierwszych dwóch zdjęciach prezentuje się jedno krzesełko, gdyż drugie zaczęłam już malować.



Ponieważ ostatnio pokochałam transfer, gdy tylko je zobaczyłam, wiedziałam, że bez transferu się nie obejdzie. Pomalowałam, przetarłam i odbiłam grafikę. Konika na biegunach znalazłam na blogu Deco-Szuflada, natomiast imiona stworzyłam sama. Całą grafikę odbiłam za pomocą płynu CarPlan, o którym pisałam już wcześniej, a który to znalazłam również na blogu Deco-Szuflada. Pozostało mi tylko polakierować, ale chwilowo brak funduszy na lakier. Cóż, co się odwlecze, to nie uciecze.
A to już krzesełka po metamorfozie.






 Konik Oliwii :)



Konik Amelii :) Nie wiem dlaczego, zdjęcie obróciło się...





A tu już dziewczyny testują krzesełka :)



Ech... bałam się, że mi coś nie wyjdzie... Ale wszystko poszło po mojej myśli i powiem Wam nieskromnie, że bardzo mi się one podobają. Krzesełka zgłaszam na wyzwanie Gościnnej Projektantki na blogu Szuflada :) Temat wyzwania "czarno-białe".


Pozdrawiam :)



13 komentarzy:

  1. Krzesła super! Testerki widać zadowolone :)
    Powodzenia w wyzwaniu. Transfery to takie coś co wciąga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wciąga, wciąga. Dziękuję bardzo :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Bardzo mi sie te krzeselka podobaja, swietny pomysl, naprawde cudne!
    I tak sobie pomyslalam,czy nie przerobic starego krzesla dla mojej Ali ;-)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krzesełka wyszły rewelacyjne dla małych smerfetek;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę cudeńka! Bardzo ładnie Ci wyszły, będę zaglądac i podziwiać ;).
    Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się takie transfery, wyglądają naprawdę niebanalnie i jakie cuda można tworzyć z ich udziałem! :) Powodzenia w wyzwaniu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyszły :) piękne krzesełka dla pięknych Testerek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. No, no, no cudeńka :)
    Dziękuję za udział w moim wyzwaniu.
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, cała przyjemność po mojej stronie. Pozdrawiam :)

      Usuń