poniedziałek, 29 lipca 2013

Młynek do kawy.

Jakiś czas temu w sklepie ze starociami kupiłam młynek do kawy. Zapomniałam sfotografować go przed szlifowaniem. Na szczęście nie cała farba została usunięta, gdy przypomniało mi się, że trzeba zrobić zdjęcie przed metamorfozą. Młynek był pomalowana w dwóch, widocznych na zdjęciu, kolorach. Szufladka i pokrętło były granatowe, natomiast reszta czerwona. W dodatku na młynku były jakieś kwiaty, namalowane przez kogoś, kto w ogóle nie powinien się brać za malowanie. Ogólnie całość wyglądała okropnie. Ja pomalowałam go farbą Dekoral babie lato, oczywiście zrobiłam przecierkę i transfer płynem CarPlan (wynalazek Iszy z bloga Deco-Szuflada).



Tak prezentuje się młynek po metamorfozie. Zamieściłam tyle zdjęć, bo nie mogłam się zdecydować, które wstawić, a które nie. Mam nadzieję, że się podoba.












Co sądzicie?
Młynek zgłaszam na wyzwanie Gościnnej Projektantki na blogu Szuflada. Temat wyzwania "Kawa"

Kochani przypominam o moim Candy, zapraszam do wzięcia udziału. Do wygrania taca, o TUTAJ
No i witam nowe obserwatorki :)

Pozdrawiam :)

14 komentarzy:

  1. Świetny jest! Marzy mi się taki :). Już czuję ten zapach kawy ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ten młynek świetnie mieli i zapach jest naprawdę cudny :)uwielbiam :)

      Usuń
  2. Bardzo się podoba! Świetna praca ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj przydałby mi się taki :)
    pozdrawiam
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka świeżo zmielona kawusia jest naprawdę pyszna :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Podziwiałam już na Fb :) Wyszedł perfekcyjnie :) Piękny!
    Buziak

    OdpowiedzUsuń
  5. Młynek wyszedł cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że akurat Tobie się podoba, bo Twoja opinia jest dla mnie bardzo cenna :)

      Usuń
  6. Mega przemiana. Piękny młynek. Jakiej farby używasz do swoich przemalowanek?

    OdpowiedzUsuń