niedziela, 15 grudnia 2013

Koci scrapbooking - kratka

Witajcie!
Niestety, komputer jeszcze mam niesprawny :(
Dziś korzystając z uprzejmości koleżanki, która udostępniła mi swego laptopa, pokażę Wam prace uczestników zabawy w koci scrapbooking, gdyż do wczoraj był termin nadsyłania prac na mój temat, czyli scrapki w kratkę.

Pomalowany na niebiesko






 Kotyszki




 I moje scrapki. Wyjątkowo tym razem zrobiłam dwa. Na drugim scrapku, gramy z Teofilem w statki ;)





Następny temat zabawy to kwiatki, a gospodarzem zabawy będzie Bemol Naschkatze.

I muszę Wam się pochwalić, że wygrałam Candy w Magicznej Kartce. Dostanę aż cztery zestawy papierów do scrapbookingu! Yupiii!!! Cudny prezent na Mikołaja, bo to właśnie 6 grudnia odbyło się losowanie. Jak już będą papiery u mnie, na pewno Wam pokażę. A ile kartek z nich zrobię.... Nie mogę się doczekać.

Pozdrawiam :)
Agnieszka  

5 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej, pewnie fajne kartki z nich powstana :).

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko jakie piękne i pomysłowe scrapki.
    Gratuluję wygranej i czekam na nowe karteczki,bo pomysłów to Ci nie brakuje.
    Wywiało wszystkich do sprzątania chyba,cóż ja też teraz mam mniej czasu na pisanie i robótki.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne scrapeczki ino szkoda że tak malućko :D
    Gratuluję wygranej ! :-))




    OdpowiedzUsuń