piątek, 7 marca 2014

Dziewczynka w ramce.




"... to nasze wybory ukazują, kim naprawdę jesteśmy,
o wiele bardziej, niż nasze zdolności."
Joanne Kathleen Rowling - Harry Potter i Komnata Tajemnic




Witajcie!
Bardzo dziękuję za Wasze komentarze pod ostatnim postem. Nie spodziewałam się, że moja ramka do zdjęć tak się spodoba :)
Dziś też pokażę ramkę, ale nieco mniejszą i z obrazkiem. Ramkę pomalowałam i oczywiście przetarłam :) i muszę powiedzieć, że bardzo mi się podoba.
Obrazek z kolei to transfer na vikol. Pierwszy raz robiłam transfer tą metodą i nie ostatni. Do zdjęć retro jest ona najlepsza, jednak trzeba robić to z wyczuciem, aby nie zedrzeć grafiki. Mój obrazek gdzieniegdzie starł się za mocno, ale myślę, że dodało mu to akurat uroku. Grunt, że dziewczynka nie straciła oka ;)









Obrazek został wykończony koronką, zgłaszam go zatem na wyzwanie Przydasiowa.



Pozdrawiam :)
Agnieszka  


9 komentarzy:

  1. Fajna ramka:) oglądam i myślę sobie , pasowała by na zgłoszenie na wyzwanie do Przydasiowa..A tu proszę już zgłoszona :) haha fajnie . bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny obrazek :) kiedyś próbowałam coś podobnego zrobić ,ale zniszczyłam i straciłam wenę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znów w tym samy wyzwaniu bierzemy udział i żeby było sprawiedliwie jedno wygrasz Ty jedno ja :)
    Śliczne!
    Pozdrawiam
    Vika Nova

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna rameczka :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. robisz prawdziwe "hokus pokus" ze zwykłych przedmiotów :)
    ramka jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba się zakochuję w Twoich pracach :)

    OdpowiedzUsuń